ΚΛΑΣΣΙΚΟ - ΕΝΩΣΗ 1 - 4
Στο Δημοτικό Στάδιο σήμερα η ομάδα μας αντιμετώπισε την ομάδα της Ένωσης
Πολύ γρήγορα μόλις στο 2ο λεπτό ο διαιτητής υπέδειξε αμφισβητούμενο πέναλτι το οποίο αξιοποίησε ο Μαθιούδης γράφοντας το 0 - 1 Το γρήγορο γκόλ αποσυντόνισε τους και εκνεύρισε τους παίκτες μας που σύντομα , στο 10΄, δέχθηκαν και δεύτερο τέρμα με μακρινό ψηλοκρεμαστό σουτ του Κουτρή που ξεγέλασε τον τερματοφύλακα μας. Στη συνέχεια οι παίκτες μας προσπάθησαν ισσορόπησαν το παιχνίδι αλλά δεν κατάφεραν να απειλήσουν ουσιαστικά την εστία της Ένωσης . Το ημίχρονο έληξε με 0 - 2,
Στο Β΄ημίχρονο οιπαίκτες μας μπήκαν πιο δυνατά , έκλεισαν την Ένωση στα καρέ της και προσπαθούσαν να μειώσουν το σκορ. Αντί να συμβεί αυτό σε μία αντεπίθεση σο 63΄ ο Μενής σημείωσε το 0 - 3.
Η ομάδα μας κέρδισε πέναλτι στο 82΄ με τον Παντελιδάκη . Το εκτέλεσε ο Καραμπουρνιώτης και μείωσε σε 1 - 3. Στο 84΄τραμαυτίστηκε ο Κάργατζης και η ομάδα συνέχισε με δέκα παίκτες , αφού είχαν γίνει όλες οι αλλάγές. Στο τέλος του αγώνα η Ένωση σημείωσε και άλλο τέρμα με τον Μαθιούθη. Τελικό σκορ 1 - 4.
Η σύνθεση : 1. Φιλιππαίος Κ. 2. Πλεκιάι Σ. 3. Σίμος Γ. 4. Ζαννίκος Ι. (46΄Παντελιδάκης Ι.) 5. Μαμουτάϊ Ε. ( 67΄ Φακούδης Δ.) 6. Λύρας Δ. 7. Πηλαβάς Α. ( 25΄ Σταυράκης Α.) 8. Κουρουνιώτης Ν. 9. Καραμπουρνιώτης Φ. 10. Κάργατζης Ε. 11. Γεραζούνης Π.
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Μαθιούδης Δ. , Κασμπάς Ν. , Επιτροπάκης Κ. και Στείρος Δ.






