ΠΑΙΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ/ΑΓΙΑΞ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 3 - 0

2015-01-25 19:00

Για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος παίδων η ομάδα μας σήμερα αντιμετώπισε την Ολυμπιάδα/Άγιαξ  και γνώρισε την ήττα με 3-0.

Στο πρώτο ημίχρονο  οι παίκτες μας ξεκίνησαν μουδιασμένα  και βρέθηκαν πίσω στο σκόρ  στο 13΄ . Η Ολυμπιάδα κέρδισε κόρνερ οι αμυντικοί μας δεν μπόρεσαν να απομακρύνουν και ο Στρουμπάκης από κοντά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα,

Οι παίκτες μας προσπάθησαν να αντιδράσουν και έχασαν μια καλή ευκαιρία με τον Κερέτι.

Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε πολύ δυνατά, εκλεισε την Ολυμπιάδα στα καρέ της και προσπαθούσε να ισοφορίσει. Χάθηκαν  μερικές καλές ευκαιρίες. Στο 17΄ο Ψυχιάς βγήκε μόνος του στην αντίπαλη περιοχή αλλά το πλασέ του πέρασε ελάχιστα άουτ.  Σαν να μην έφτανε αυτό στο επόμενο λεπτό σε μία αντεπίθεση η ομάδα μας δέχθηκε δεύτερο τέρμα από τον Κακκούσιο,.  Η ψυχολογία των παιδιών έπεσε και πέντε λεπτά αργότερα δέχθηκε και τρίτο τέρμα πάλι απο τον Κακκούσιο. 

Τελικό σκορ  3 - 0

Δεν πειράζει παιδιά. Συνεχίζουμε την προσπάθεια με περισσότερο πάθος !!

Η σύνθεση  1. Συρρής Ε.  2. Φακούδης Φ. 3. Τσαγρής Μ. 4. Μισαηλίδης Γ. 5. Τσιουκαντάνας Π. 6. Νικολάου Ν.  7. Τζαμέτα Κ.  8. Αγγουλές Α. 9. Κερέτι Εμ. 10. Βούκουνας Χ.  11. Γιούρος Ν.  12. Μαργαρίτης Α.  15. Συρρής Δ. 16. Ψυχιάς Δ.