ΑΤΛΑΣ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 2 - 4
Τήν πρώτη της νίκη πέτυχε σήμερα, στα Θυμιανά, η ομάδα μας που επιβλήθηκε του Άτλαντα με 2 - 4 , αποδίδοντας κατα διαστήματα καλό ποδόσφαιρο.
Ήταν μια σημαντική νίκη , που αναμένεται να φέρει ηρεμία στην ομάδα και να διώξει την απογοήτευση από τα πρώτα ανεπιτυχή αποτελέσματα.
Η ομάδα μπήκε ορεξάτη από το πρώτο λεπτό και πίεσε τον Άτλαντα. Στο 11΄ μετά απο γέμισμα του Πλεκιάϊ , ο Καραμαούνας σημείωσε από κοντά το 0 - 1. Οι παίκτες του Άτλαντα διαμαρτυρήθηκαν έντονα για οφσαιντ.
Στο 23΄ο Καραμαούνας με ωραία μπαλιά έβγαλε τον Κόνταρη απέναντι απο τον Κουνέλη και αυτός με πλασέ σημείωσε το 0 - 2 .
Η ομάδα μας είχε το έλεγχο του αγώνα μέχρι το τέλος του ημιχρόνου.
Στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου ο Άτλαντας μπήκε πιο δυνατά και πίεζε την ομάδα μας ,στην προσπάθεια να μειώσει το σκορ.
Η άμυνα μας άντεξε την πίεση. Στο 59΄ ο Τέττερης εκτέλεσε κόρνερ , ο Πλεκιάϊ έπιασε κεφαλιά η μπάλα βρήκε στο οριζόντιο δοκάρι και στην επιστροφή ο Σταυράκης απο κοντά σημείωσε το 0 - 3.
Στο 65΄ ο Κόνταρης έφυγε στην αντεπίθεση τσίμπησε την μπάλα απο τον τερματοφύλακα του Άτλαντα , αυτός τον ανέτρεψε έξω απο την περιοχή και αντίκρυσε την κόκκινη κάρτα.
Ο Μαμουτάι ανέλαβε την εκτέλεση του φάουλ και με απευθείας εκτέλεση την έστειλε στα δίχτυα , σημειώνοντας το 0 -4 . στο 68΄.
Στην συνέχεια οι παίκτες μας χαλάρωσαν με αποτέλεσμα να δεχθούν δύο τέρματα στο 82΄και στο 88΄.
Τελικό σκόρ 2 - 4
Μπράβο παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους . Πάμε γερά την άλλη Κυριακή να ζευγαρώσουμε τις νίκες μας.
Η σύνθεση 1. Φιλιππαίος Κ. 2. Μελέκος Π. 3. Σίμος Γ. 4. Φρατζέσκος Κ. 5. Μαμουτάϊ Ε. (72΄Καρίβαλλης Ε.) 6. Πλεκιάϊ Σ.( 63΄Τσαγκάτος Ε.) 7. Τέττερης Σ. 8. Σταυράκης Α. 9. Κόνταρης Π. 10. Καραμαούνας Κ. 11. Κουρουνιώτης Ν. ( 56΄Λύρας Δ.)
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Κασαμπάς Ν. , Ντάνος Ν. , Παντελιδάκης Ι. και Πουλάκης Ι.






