ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 0 -5
Με νίκη ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις, για το 2016, η ομάδα μας. Στο Φαφαλίειο Στάδιο σήμερα αντιμετώπισε τον Ερασιτέχνη και επικράτησε 0 - 5.
Στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας είχε την υπεροχή , κυκλοφορούσε την μπάλα αλλά δεν κατάφερε να σημειώσει κάποιο τέρμα στις πολλές ευκαιρίες που δημιούργησε. Σημαντικότερη ευκαιρία το δοκάρι του Μελέκου στο 15΄. Ο Ερασιτέχνης προσπαθούσε με γεμίσματα απο κερδισμένα φάουλ να απειλήσει την εστία μας. Το ημίχρονο έληξε ισόπαλο 0 - 0.
Στο Β΄ημίχρονο οι παίκτες μας μπήκαν πιο δυνατά και κατάφεραν γρήγορα να προηφηθούν με τον Χασάπη στο 51΄.
Δέκα λεπτά αργότερα ο Παντελιδάκης με ωραίο σουτ απο την την γραμμή της περιοχής σημείωσε το 0 - 2.
Χωρίς κανένα άγχος πια οι παίκτες μας πίεσαν και κατάφεραν να σημειώσουν άλλα τρία τέρματα. Συγκεκριμμένα στο 70΄ ο Χασάπης με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα σημείωσε το 0 - 3. Στο επόμενο λεπτό ο Σταυράκης με μακρινό σουτ σημείωσε το 0 - 4. Τέλος ο Μαθιούδης στο 83΄με πλασέ σημείωσε το 0 -5 ,που ήταν το τελικό σκόρ.
Μπράβο παιδιά! Συγχαρητήρια σε όλους. Συνεχίζουμε δυνατά και στους επόμενους αγώνες!!
Η σύνθεση 1. Τσαλίκης Ι. 2. Μελέκος Π. 3. Ροζάκης Ε. 4. Τσαγκάτος Ε. 5. Σίμος Γ. 6. Λύρας Δ. 7. Νούρε Ε. ( 46΄Σταυράκης Α) 8. Κουρουνιώωτης Ν. ( 61΄Ντομάτας Ι. ) 9. Χασάπης Κ. 10. Βαμβούρης Δ. 11. Παντελιδάκης Ι. ( 74΄Μαθιούδης Δ.)
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Κουρέτας Δ. , Κασμπάς Ν. , Ντάνος Ν. και Καρίβαλης Ε.






