ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 0 -5

2016-01-10 16:24

Με νίκη ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις, για το 2016, η ομάδα μας. Στο Φαφαλίειο Στάδιο σήμερα αντιμετώπισε  τον Ερασιτέχνη και επικράτησε  0 - 5

Στο πρώτο ημίχρονο  η ομάδα μας είχε την υπεροχή , κυκλοφορούσε την μπάλα αλλά δεν κατάφερε να σημειώσει κάποιο τέρμα στις πολλές  ευκαιρίες που δημιούργησε.  Σημαντικότερη ευκαιρία  το δοκάρι του Μελέκου στο 15΄.  Ο Ερασιτέχνης προσπαθούσε με γεμίσματα απο κερδισμένα φάουλ να απειλήσει την εστία μας. Το ημίχρονο έληξε ισόπαλο 0 - 0.

Στο Β΄ημίχρονο  οι παίκτες μας μπήκαν πιο δυνατά και κατάφεραν γρήγορα να προηφηθούν με τον Χασάπη στο 51΄

Δέκα λεπτά αργότερα ο Παντελιδάκης με ωραίο σουτ απο την την γραμμή της περιοχής σημείωσε το 0 - 2

 Χωρίς κανένα άγχος πια οι παίκτες μας πίεσαν και κατάφεραν να σημειώσουν άλλα τρία τέρματα.  Συγκεκριμμένα στο 70΄ ο Χασάπης με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα σημείωσε το 0 - 3. Στο επόμενο λεπτό ο Σταυράκης με μακρινό σουτ σημείωσε το  0 - 4.  Τέλος ο Μαθιούδης στο 83΄με πλασέ σημείωσε το 0 -5 ,που ήταν το τελικό σκόρ.

Μπράβο παιδιά! Συγχαρητήρια σε όλους. Συνεχίζουμε δυνατά  και στους επόμενους αγώνες!!

Η σύνθεση 1. Τσαλίκης Ι.  2. Μελέκος Π. 3. Ροζάκης Ε. 4. Τσαγκάτος Ε. 5. Σίμος Γ. 6. Λύρας Δ. 7. Νούρε Ε. ( 46΄Σταυράκης Α)  8. Κουρουνιώωτης Ν. ( 61΄Ντομάτας Ι. ) 9. Χασάπης Κ. 10. Βαμβούρης Δ. 11. Παντελιδάκης Ι. ( 74΄Μαθιούδης Δ.)

Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Κουρέτας Δ. , Κασμπάς Ν. , Ντάνος Ν.  και Καρίβαλης Ε.