ΚΛΑΣΣΙΚΟ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ 2 - 1

2016-02-03 19:09

Στο Δημοτικό Στάδιο σήμερα , για την   πρώτη αγωνιστική του Β΄ Γύρου ,η ομάδα μας   αντιμετώπισε την Αναγέννηση Θολοποταμίου και παίζοντας καλό ποδόσφαιρο επικράτησε με  2 - 1

Στο Α΄ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε επιφυλακτικά , προσέχοντας περισσότερο την άμυνα της,  Η άμυνα μας και τερματοφύλακας Κασαμπάς με καλές επεμβάσεις , όποτε χρειάστηκε,  κράτησαν την εστία μας αμέπαφη. Στην επίθεση δημιουγήθηκαν κάποιες καλές φάσεις με τους Παντελιδάκη και Χασάπη αλλά πέρασαν ανεκμετάλλευτες, Σκόρ ημιχρόνου  0 - 0.

Στο Β' ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε πιο επιθετικά και άρχισε να δημιουργεί  επικίνδυνες καταστάσεις για την εστία της Αναγέννησης. Στο 57΄ο Παντελιδάκης απο ευνοϊκή θέση έστειλε την μπάλα στο κάθετο δοκάρι της Αναγέννησης. 

 Η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει και στο 70΄κέρδισε πέναλτι, όταν αμυντικός της Αναγέννησης απέκρουσε με το χέρι.  Το εκτέλεσε εύστοχα ο Παντελιδάκης  σημειώνοντας το  1-0.

Η Αναγέννηση ανέβηκε για να ισοφαρίσει αλλά ο Σταυράκης , σε αντεπιθέσεις , έχασε ευκαιρίες να διπλασιάσει τα τέρματα της ομάδα μας.  

Στο 85΄μετά απο εκτέλεση κόρνερ και αναταραχή στην άμυνα μας η Αναγέννηση κατάφερε να ισοφαρίσει σε 1 - 1.  

 Οι παίκτες μα ς δεν το έβαλαν  κάτω και σε μία γρήγορη αντεπίθεση  σημείωασαν το 2 -1 , στο 88΄, με τον Μαθιούδη.   Στον υπόλοιπο χρόνο και στις καθυστερήσεις  δεν σημειώθηκε άλλο τέρμα. 

Στο τέλος οι παίκτες μας πανηγύρισαν την μεγάλη τους νίκη, η οποία έρχεται μετά απο μια σειρά καλών εμφανίσεων , που δυστυχώς δεν συνοδεύτηικαν απο ανάλογα αποτελέσματα.

Μπράβο παιδιά!! Συνεχίστε γέρα. Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο και με τέτοιες εμφανίσεις μπορείτε να φθάσετε ψηλά.

Η σύνθεση  1. Κασαμπάς Ν. 2. Σίμος Γ. 3. Τσαγκάτος Ε. 4. Ψυχιάς Σ.  5. Κουντουριάδης Ι. 6. Λύρας Δ. 7. Νούρε Ε. (56΄Τσούχλης Κ. )  8. Λιβανός Γ. 9. Παντελιδάκης Ι.(89΄ Κόνταρης Π.)  10. σταυράκης Α. 11. Χασάπης Σ (73΄Μαθιούδης Δ.) 

Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Καρίβαλλής Ε,, Πορτοκαλίδης Κ. ,  Τσαλίκης Ι. , και Βαμβούρης Δ,

 Υ.Γ  Ευχόμαστε περαστικά στον Πάτρα της Αναγέννησης, που αποχώρησε τραυματίας στα μισά του Α΄ημίχρονου.