ΚΛΑΣΣΙΚΟ -ΑΤΛΑΣ 0 - 1

2016-02-21 19:02

Παιχνίδι για γερά νεύρα σήμερα στο Δημοτικό Στάδιο.  Η ομάδα μας αντιμετώπισε  τον ¨Ατλαντα Νεοχωρίου.

Δυστυχώς στο σημερινό παιχνίδι αρνητικός προταγωνιστής ήταν ο διαιτητής Σπυριάδης. Με τις λαναθασμένες υποδείξεις του καθόρισε το αποτέλεσμα του αγώνα και δημιούργησε μεγάλη ένταση.

Η ομάδα μας ξεκίνησε δυνατά και έχασε στο 8' , με τον Παντελιδάκη ,καλή ευκαιρία να προηγηθεί. Στο 12΄έγινε η φάση που σημάδεψε την εξέλιξη του αγώνα. Σε ένα γέμισμα προς την εστία , ο τερματοφύλακας μας Κασαμπάς στα όρια της μικρής περιοχής πετάχθηκε απέκρουσε την μπάλα αλλά συγκρούσθηκε με επιθετικό του Άτλαντα. Ο διαιτητής αντί για επιθετικό φάουλ υπέδειξε πέναλτι. 

Ακολούθησαν έντονες διαμαρτυρίες από παίκτες και τεχνικό επιτελείο. Στη διάρκεια των διαμαρτυριών ο διαιτητής απέβαλλε τον Παντελιδάκη, για εξύβριση και έστειλε στην εξέδρα τον προπονητή Θ. Μαθιούδη.  Στο 15΄  ο Γιακούμας εκτέλεσε το πέναλτι και  σημείωσε το  0 - 1.  Οι παίκτες μας προσπάθησαν να συνέλθουν από το σοκ και , με αριθμητικό μειονέκτημα, να απειλήσουν την εστία του Άτλαντα.

Είχαν καλές στιγμές με τους Λύρα και Σταυράκη αλλά η κεφαλιά του πρώτου και το πλασέ του δεύτερου πέρασαν μπάλα ελάχιστα άουτ.

Στο β΄ημίχρονο  η ομάδα μας είχε την υπεροχή κέρδιζε τις μάχες στον χώρο του κέντρου και έβγαινε συνεχώς στην επίθεση. Δυστυχώς οι επιθέσεις μας δεν είχαν ευτυχή κατάληξη , αφου τα σουτ είτε περνούσαν άουτ ή αποκρούστηκαν απο τον τερματοφύλακα.

 Ο Άτλαντας προσπαθούσε με αντεπιθέσεις να εκμεταλλευτεί τους κενούς χώρους που άφηνε η ομάδα μας.  Σε μία απο τις αντεπιθέσεις ο κεντρικός αμυντικός μας Κουντουριάδης πρόλαβε με τάκλιν τον επιθετικό του Άτλαντα . αλλά ο διατητής είδε ανατροπή και έδωσε νέο πέναλτι και αποβολή. 

Μετά απο νέο κύκλο διαμαρτυριών  το πέναλτι εκτελέστηκε άλλα αυτή την φορά αποκρούστηκε με διπλή προσπάθεια απο τον Κασαμπά.

Το τέλος του αγώνα βρήκε τους παίκτες μας απογοητευμένους και πικραμένους, απο την αδικία που υπέστησαν.

Παιδιά ψυχραιμία! Μην το βάζετε κάτω. Συνεχίζουμε γερά με περισσότερο πείσμα ενάντια σε όλους!!!

Η σύνθεση : 1. Κασαμπάς Ν. 2. Πλεκιάϊ Σ. 3. Σίμος Γ. 4.  Ψυχιάς Σ. 5. Κουντουριάδης Ι. 6. Λύρας Δ.  7. Καρίβαλλης Ε. ( 61΄ Τσούχλής Κ.)  8. Λιβανός Γ. ( 46΄Χασάπης Κ.) 9. Παντελιδάκης 10. Σταυράκης Α ( 77΄ Βαμβούρης Δ.)  11. Μαθιούδης Δ.

Την δεκαοχτάδα συμπλήρων οι Τσαγκάτος Μ. , Νούρε Ε. , Μπαλής Ν. και Μελέκος Π.