ΚΛΑΣΣΙΚΟ - ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ 4 - 1
Εύκολη επικράτηση για την ομάδα μας σήμερα, στο Δημοτικό Στάδιο , επι του Ερασιτέχνη.
Η ομάδα μας πίεσε από το ξεκίνημα του αγώνα και κατάφερε να προηγηθεί γρήγορα , με τον Σταυράκη στο 3΄.
Μετα απο κάποιες χαμένες ευκαιρίες ο Παντελιδάκης ,στο 11΄ , διπλασίασε τα τέρματα της ομάδας μας.
Στο 18' ο Ερασιτέχνης μετά από λάθη στην άμυνα μας κατάφερε να μειώσει σε 2 - 1. Πολύ σύντομα όμως , στο 20΄, ο Μαθιούδης σημείωσε το 3 - 1.
Ακολούθησαν αρκετές χαμένες ευκαιρίες και ένα ακυρωμένο σαν φάουλ επι του τερματοφύλακα γκολ του Παντελιδάκη , για να λήξει το Α΄ημίχρονο.
Στο Β΄ημίχρονο η ομάδα μας εξακολουθούσε να πιέζει αλλά οι προσπάθειες των παικτών μας σταματούσαν από τους αμυντικούς και τον τερματοφύλακα του Ερσασιτέχνη.
Στο 68΄ ο τερματοφύλακας του Ερασιτέχνη έκανε δύο καλές αποκρούσεις , σε εκτέλεση φάουλ και σε κοντινή κεφαλιά αλλά νικήθηκε στη συνέχεια από τον Λιβανό που σημείωσε το 4 - 1.
Στην συνέχεια ακυρώθηκε γκολ του Τέττερη, σαν οφσάιντ , ενώ ο Σταυράκης είχε σούτ στο οριζόντιο δοκάρι.
Τελικό σκορ 4 - 1.
Μπράβο παιδιά. Πάμε γερά και στην επόμενη αγωνιστική να κλείσουμε τη χρονιά με θετικό αποτέλεσμα.
Η σύνθεση 1. Τσαλίκης Ι. 2. Μελέκος Π. 3. Σίμος Γ. (46΄Ζούντας Χ.) 4. Καρίβαλλης Ε. ( 58΄Τέττερης Σ.) 5. Βαμβούρης Δ. ( 69΄Μπαλλής Ν.) 6. Λύρας Δ. 7. σταυράκης Α. 8. Λιβανός Γ. 9. Παντελιδάκης Ι. 10. Μαθιούδης Δ. 11. Ρισκάκης Ε.
Τη δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Κατσαρός Α. , Κασαμπάς Ν. , Νούρε Ε. , Ψυχιάς Σ.






