ΚΛΑΣΣΙΚΟ -ΠΑΝΟΙΝΟΥΣΣΙΟΣ 1 - 2
Στο Δημοτικό Στάδιο σημέρα η ομάδα μας αντιμετώπισε τον Πανοινουσσιο. Η ομάδα μας παρατάχθηκε με αλλάγες , σε πρόσωπα και θέσεις , αλλά δεν κατάφερε να αποσπάσει θετικό αποτέλεσμα.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με δυνατές μονομαχίες στον χώρο του κέντρου. Ο Πανοινούσσιος , που παρουσιάστηκε πολύ βελτιωμένος σε σχέση με το παιχνίδι του πρώτου γύρου, κατάφερε να προηγηθεί νωρίς με γκόλ του Ζαννίκου , απευθείας απο κόρνερ , στο 12΄.
Το γρήγορο γκολ εξυπηρετούσε τα σχέδια του Πανοινούσσιου, που οργανώθηκε στην άμυνα και με γρήγορες αντεπιθέσεις δημιουργούσε επικίνδυνες καταστάσεις για την εστία μας. Η ομάδα μας έχασε καλή ευκαιρία να ισοφαρίσει με τον Παντελιδάκη.
Το δεύτερο ημίχρονο συνεχίστηκε στον ίδιο ρυθμό. Οι επιθέσεις μας κοβόταν από την οργανωμένη άμυνα του Πανοινούσσιου και ξεδιπλώνονταν γρήγορα οι αντεπιθέσεις . Ο Τσαλίκης έκανε καλές αποκρούσεις και κρατούσε την ομάδα μας στο παιχνίδι.
Στην επίθεση χάθηκαν καλές ευκαιρίες από τους Κατσαρό, Παντελιδάκη και Χασάπη.
Στο 84΄ο Πανοινούσσιος διπλασίασε τα τέρματα του. Στο 88΄ο Παντελιδάκης μείωσε σε 1 - 2 , δίνοντας νέο ενδιαφέρον στο παιχνίδι.
Μέχρι το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων η ομάδα μας πίεσε για την ισοφάριση αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο Πανοινούσσιος έφυγε νικητής ανταποδίδοντας, με το ίδιο σκορ ,την νίκη της ομάδα μας στις Οινούσσες στον Α΄Γύρο.
Η σύνθεση 1. Τσαλίκης Ι. 2. Ροζάκης Β. 3. Σίμος Γ. (58΄Χασάπης Κ.) 4. Κουντουριάδης Ι. 5. Κατσαρός Α ( 77΄Μπαλλής Ν. ) 6. Λύρας Δ. 7. Τσούχλης Κ. ) 8. Πορτοκαλίδης Κ. ( 58΄Μωρόμαλλος Κ.) 9. Παντελιδάκης Ι. 10. Ψυχιάς Σ. 11. Μαθιούδης Δ.
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Κόνταρης Π. , Σταυράκης Α. , Κασαμπάς Ν. και Τσαγκάτος Ε.






