ΚΥΒΕΛΗ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 1 - 0
Στο Φαφάλειο Στάδιο σήμερα η ομάδα μας αντιμετώπισε την Κυβέλη , έκανε μια μέτρια εμφάνιση και γνώρισε την ήττα με 1 - 0.
Η ομάδα μας είχε την υπεροχή αλλά οι παίκτες παρασύρθηκαν από τον ρυθμό του αντιπάλου. Όσες φορές έπαιξαν γρήγορα δημιούργησαν ευκαιρίες,αλλά ήταν άστοχοι στην τελική προσπάθεια με αποτέλεσμα να επαληθευθεί ο νόμος του ποδοσφαίρου, ότι αν χάνεις κλασσικές ευκαιρίες η μπάλα θα σε τιμωρήσει.
Η ομάδα μας έχασε ευκαιρίες με τους Λιβανό , Χασάπη , Μελέκο και Καρίβαλλη στο Α΄μέρος και μετους Λύρα , Σταυράκη, Κόνταρη, Χασάπη στο Β΄μέρος ενώ στο 71΄ δέχθηκε γκολ από ασυνεννοησία των αμυντικών μας.
Προσπάθησε να ισοφαρίσει μέχρι το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων αλλά δεν τα κατάφερε. Στο διάστημα που η ομάδα μας έψαχνε την ισοφάριση , η Κυβέλη είχε ευκαιρία ευκαιρία να διπλασιάσει τα τέρματα της.
Παιδιά ψυχραιμία. Παίξτε με καθαρό μυαλό και περισσότερο πάθος. Ανασυνταχθείτε για νίκη στον επόμενο αγώνα με τον Πανοινούσσιο.
Η σύνθεση : 1. Τσαλίκης Ι. 2. Πλεκιάϊ Σ. ( 75΄ Σίμος Γ. ) 3. Τσούχλης Κ. 4. Μελέκος Π. 5. Ψυχιάς Σ. 6. Λύρας Δ. 7. Καρίβαλλης Ε. 8 Λιβανός Γ. (79΄ Νούρε Ε.) 9. Χασάπης Κ. 10. Σταυράκης Α. 11. Μαθιούδης Δ. ( 89΄Κόνταρης Π.)
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Πορτοκαλίδης κ. , Μπαλλής Ν. , Κασαμπάς Ν και Ζούντας Χ.






