ΝΕΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ/ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ-ΑΞΙΑΞ - ΕΝΩΣΗ/ΠΟΣΕΙΔΩΝ 1 - 2
Στο Δημοτικό στάδιο σήμερα ,για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος νέων η ομάδα μας αντιμετώπισε την Ένωση/Ποσειδώνα.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με την Ένωση να ελέγχει τον χώρο του κέντρου και να βγαίνει σε γρήγορες επιθέσεις και να δημιουργεί επικύνδινες καταστάσεις για την εστία μας. Οι παίκτες μας προσπαθούσαν να απομακρύνουν την μπάλα, αλλά οι παίκτες της Ένωσης παίζοντας πιο δυνατά ανακτούσαν τον έλεγχο και έβγαιναν ξανά στην επίθεση. Η υπεροχή της Ένωσης καρποφόρησε , όταν σε δύο λεπτά στο 22΄και στο 24΄ σημείωσε 2 τέρματα. Ο προπονητής μας με εσωτερικές αλλαγές προσπαθούσε να ανακόψει την επιθετικότητα της Ένωσης.
Στο 40΄ σε μια ωραία ανεπίθεση ο Βούκουνας από δεξιά σέντραρε και ο Κακούσιος απο κοντά μείωσε σε 1 - 2.
Στο δεύτερο ημίχρονο η Ένωση συνέχισε να δημιουργεί και να χάνει ευκαιρίες , ενώ η ομάδα μας είχε μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσει με τον Τζαμέτα στο 80΄ , αλλά το πλασέ του αποκρούστηκε απο τον Ανθίτη.
Τελικό σκόρ 1 - 2.
Η προσπάθεια των παιδιών μας , απέναντι σε μεγαλύτερους αντιπάλους, ήταν αξιέπαινη.
Μπράβο παιδιά συνεχίστε έτσι και θα έλθουν καλύτερα αποτελέσματα.
Η σύνθεση : 1. Τσαλίκης Ι. 2. Τσαρία Κ/ 3. Ψώρας Φ. 4. Τσιουκαντάνας Π. 5. Σγουραλής Η. 6. Φώτης Α. 7. Ζαρκάδης Β. 8. Ρωμανός Μ. 9. Καλούδης Ν. 10. Βούκουνας Χ. 11. Κακούσιος Δ. 12. Τζαμέτα Κ. 13. Τσαγρής Μ. 14. Μαμούνας Δ. 15. Γιόλδασης Β. 16. Φακούδης Φ. 17. Κερέτι Εμ. 18. Μαραγαρίτης Α.






