ΝΕΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ/ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ - ΒΑΡΒΑΣΙΑΚΟΣ/ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ 1 - 3
Στα Θυμιανά σήμερα η ομάδα Νέων αντιμετώπισε τον Βαρβασιακό.
Η ομάδα μας αγωνίστηκε με αρκετές ελλείψεις, λόγω της ημέρας διεξαγωγής του αγώνα και των υποχρεώσεων των μαθητών - παικτών της.
Ο Βαρβασιακός διαθέτοντας μεγαλύτερους ηλικιακά και σωματικα παίκτες ά κατάφερε να προηγηθεί γρήγορα ,στο 9ο λεπτό, με ατομική ενέργεια του Γουρλή.
Στην συνέχεια η ομάδα μας ισορρόπησε το παιχνίδι έχασε δύο καλές ευκαιρίες με τον Κακούσιο να ισοφαρίσει αλλά δέχτηκε δεύτερο τέρμα σε μία αντεπίθεση στο τελευταίο λεπτό του ημιχρόνου. Σκόρερ ήταν ο Σωτηριανός.
Στο ξεκίνημα του Β' ημιχρόνου ,στο 53΄ , η ομάδα μας μείωσε σε 1 - 2 με κεφαλιά του Νικολάου, μετά απο εκτέλεση κόρνερ.
Λίγα λεπτά αργότερα ο Βαρβασιακός έμεινε με δέκα παίκτες , αφού αποβλήθηκε ο Κάτσαρης. Το παιχνίδι απέκτησε άγρια ομορφιά. Οι παίκτες μας ανέβηκαν για να ισοφαρίσουν και οι αντίπαλοι αγχώθηκαν.
Στο 83΄ο Γουρλής με κεφαλιά ύστερα απο κόρνερ σημείωσε το τελικό 3 - 1
Μπράβο παιδιά. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια.
Ευχόμαστε στον Βαρβασιακό, με τον οποίο πέρσι είχαμε συνεργαστεί, καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.
Η σύνθεση 1. Τσαλίκης Ι. 2. Φακούδης Φ. (65΄ Τσαρία Κ. ) 3. Στρουμπάκης Α. 4. Νικολάου Ν. 5. Σγουραλής Η. 6. Μαργαρίτης Α. 7. Ζαρκάδης Β. 8. Βούκουνας Χ. 9. Καλούδης Ν. 10. Φώτης Α. 11. Κακούσιος Δ.






