ΝΕΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ/ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ - ΒΑΡΒΑΣΙΑΚΟΣ/ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ 1 - 3

2015-12-02 19:40

Στα Θυμιανά σήμερα η ομάδα Νέων αντιμετώπισε τον Βαρβασιακό.

Η ομάδα μας αγωνίστηκε με αρκετές ελλείψεις, λόγω της ημέρας διεξαγωγής  του αγώνα και των υποχρεώσεων των μαθητών - παικτών της. 

 Ο Βαρβασιακός διαθέτοντας μεγαλύτερους ηλικιακά και σωματικα παίκτες  ά κατάφερε να προηγηθεί γρήγορα ,στο 9ο λεπτό, με ατομική ενέργεια του Γουρλή. 

Στην συνέχεια η ομάδα μας ισορρόπησε το παιχνίδι έχασε δύο καλές ευκαιρίες με τον Κακούσιο να ισοφαρίσει  αλλά δέχτηκε δεύτερο τέρμα σε μία αντεπίθεση στο τελευταίο λεπτό του ημιχρόνου. Σκόρερ ήταν ο Σωτηριανός.

Στο ξεκίνημα του Β' ημιχρόνου ,στο 53΄ , η ομάδα μας μείωσε σε 1 - 2 με κεφαλιά του  Νικολάου, μετά απο εκτέλεση κόρνερ.

 Λίγα λεπτά αργότερα ο Βαρβασιακός  έμεινε με δέκα παίκτες , αφού αποβλήθηκε ο Κάτσαρης.  Το παιχνίδι απέκτησε άγρια ομορφιά.  Οι παίκτες μας ανέβηκαν για να ισοφαρίσουν και οι αντίπαλοι αγχώθηκαν. 

 Στο 83΄ο Γουρλής με κεφαλιά ύστερα απο κόρνερ σημείωσε το τελικό 3 - 1

Μπράβο παιδιά. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. 

Ευχόμαστε στον Βαρβασιακό, με τον οποίο πέρσι είχαμε συνεργαστεί, καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.

Η σύνθεση 1. Τσαλίκης  Ι. 2. Φακούδης Φ. (65΄ Τσαρία  Κ. ) 3. Στρουμπάκης Α. 4. Νικολάου Ν. 5. Σγουραλής Η. 6. Μαργαρίτης Α. 7. Ζαρκάδης Β.  8. Βούκουνας Χ. 9. Καλούδης Ν. 10. Φώτης Α. 11. Κακούσιος Δ.