ΠΑΙΔΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ - ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ 1 - 2

2016-02-06 14:52

Στο Δημοτικό Στάδιο σήμερα , κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, η ομάδα μας αντιμετώπισε την Ολυμπιάδα. ΄Εκανε μια μέτρια εμφάνιση  και γνώρισε την ήττα με 1 - 2.

Στο πρώτο ημίχρονο η Ολυμπιάδα προηγήθηκε με 0 - 1 στο  8΄ μετά απο μια φάση διαρκειας στην περιοχή μας. Στην συνέχεια η ομάδα μας ανέβηκε  και  κατάφερε να ισοφαρίσει στο 17΄ με τον Αγγουλέ.

 Στο 18΄ ο Τζαμέτα έχασε μοναδική ευκαιρία να δώσει προβάδισμα στην ομάδα μας, όταν από το ύψος του πέναλτι μόνος του απένατντι στην εστία δεν έπιασε καλά το σουτ,

Η ομάδα μας  πίεζε και έχασε καλές ευκαιρίες με τους Ψυχιά , Κερέτι και Τσιουκαντάνα.  Το ημιχρονο έληξε ισόπαλο 1 - 1.

Στο Β΄ημίχρονο η Ολυμπιάδα , με ευνοϊκό αέρα , πίεζε την ομάδα μας. Όλες οι μπαλιές κατέληγαν στον Μαρινάκη τον οποίο μάρκαρε αποτελεσματικά ο Κοντός.   Στο 33΄ο Μαρινάκης κατάφερε με δυνατό σουτ μέσα απο την περιοχή να σημειώσει το 1 - 2 , που ήταν και το τελικό σκόρ.

Ήταν  η δεύτερη ήττα για την ομάδα μας ,η οποία πρέπει να κερδίσει τα επόμενα δύο παιχνίδια για να καταλάβει την δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

Παιδιά συνεχίστε με περισσότερο πάθος!!

 

Η σύνθεση : 1. Συρρής Δ.  2. Τσαγρής Δ. 3. Φακούδης Φ. 4. Τσαρία Κ. 5. Κοντός Μ. 6. Βάσσσης- Κουτσοδόντης Σ.  7. Αγγουλές Α. 8. Κερέτι Ε, 9. Ψυχιάς Δ. 10. Τσιουκαντάνας Π. 11. Τζαμέτα Κ. 12. Σιγάλας Κ. 13. Συρρής Ν. 14. Κανίρης Π. 15. Πονηρός Σ, 16, Μπότσας Γ. 17. Πετρής Ν. 18. Μαργαρίτης Α.