ΠΑΙΔΩΝ ΒΑΡΒΑΣΙΑΚΟΣ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 2 - 6
Σήμερα στο Δημοτικό στάδιο, για την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος παίδων, η ομάδα μας επιβλήθηκε του Βαρβασιακού με 2 - 6.
Η ομάδα μας έπαιξε ωραίο ποδόσφαιρο και με τη νίκη αυτή κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην βαθμολογία του πρωταθλήματος. Προκρίθηκε στην ημιτελική φάση όπου θα αντιμετωπίσει, το Σάββατο 12 Μαρτίου, την ομάδα του Κοφινά.
Η ομάδα μας μπκήκε δυνατά στο παιχνίδι και, αφού έχασε κάποιες ευκαιρίες, άνοιξε το σκορ με τον Τζαμέτα στο 9΄.
Δύο λεπτά αργότερα, στο 11΄, ο Τσιουκαντάνας έγραψε το 0 - 2. Η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει , να δημιουργεί πολλές ευκαιρίες αλλά δεν τις αξιοποίησε.
Προς το τέλος του ημιχρόνου , στο 35΄και στο 36΄, ο Βάσσης -Κουτσοδόντης σημείωσε δύο γκολ , και έδωσε στην ομάδα μας αέρα τεσσάρων τερμάτων.
Στο ημίχρονο έγιναν όλες οι αλλαγές.
Η ομάδα μπήκε χαλάρα στο δεύτερο μέρος και ο Βαρβασιακός προς στιγμη ανέβηκε και κατάφερε να μειώσει σε 1 - 4. Έγιναν κάποιες εσωτερικές αλλαγές και παίκτες μας επανέκτησαν τον έλεγχο του παιχνιδιού. Στο 27΄ο Νίκος Συρρής σημείωσε το 1 - 5 ενώ αμέσως μετά είχε και δοκάρι.
Στο 32' ο Βαρβασιακός κέρδισε πέναλτι και μείωσε σε 2 - 5. Το σκορ έκλεισε για την ομάδα μας ο Αγγουλές που σημείωσε , στο 34΄, το τελικό 2 - 6.
Μπράβο παιδιά. Συγχαρητήρια για την νίκη και την καλή εμφάνιση. Πάμε δυνατά για αντίστοιχη εμφάνιση στον ημιτελικό!!
Η σύνθεση ( Αγωνίσθηκαν όλοι) 1. Συρρης Δ, 2,Τσαγρής Μ. 3. Φακούδης Φ. 4. Τσαρία Κ. 5. Γεωργούλης Κ. 6. Κοντός Μ. 7. Αγγουλές Α. 8. Βάσσης - Κουτσοδόντης Σ. 9. Κερέτι Ε. 10, Τσιουκατάνας Π. 11. Τζαμέτα Κ. 12. Σιγάλας Κ. 13. Συρρής Ν. 14. Μαυρέλλος Σ. 15. Πονηρός Σ. 16. Μπότσας Γ.






