ΘΥΕΛΛΑ - ΚΛΑΣΣΙΚΟ 1 - 1
Σήμερα στα Θυμιανά , τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος, η ομάδα μας αντιμετώπισε την δεύτερη στη βαθμολογία Θύελλα , που είχε ήδη πετύχει την άνοδο της στην Α΄κατηγορία. Η ομάδα μας έκανε μια απο τις καλύτερες εμφανίσεις της στο πρωτάθλημα και έφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας.
Το θετικό αυτό αποτέλεσμα αφήνει τους παίκτες μας μάλλον πικραμένους αφού είχαν πολλές ευκαιρίες να πάρουν την νίκη.
Το Κλασσικό ξεκίνησε δυνατά και έχασε την πρώτη μεγάλη ευκαιρία στο 15΄με τον Χασάπη, όταν μετά από κόρνερ έπιασε σουτ από κοντά αλλά έστειλε την μπάλα πάνω απο το δοκάρι. Μετά το 20΄η Θυέλλα ανέβηκε και δημιούργησε καταστάσεις για την εστία μας, Οι επιθετικοί της Θύέλλας βρήκαν απέναντι τους το πολύ καλό σήμερα τερματοφύλακα Κασαμπά που με καταπληκτικές επεμβάσεις κράτουσε ανέπαφη την εστία μας. Το ημίχρονο έληξε 0 - 0.
Στο Β΄ημίχρονο η Θύέλλα μπήκε δυνατά και για δεκάπεντε λεπτά κυριάρχησε στον αγωνιστικό χώρο. Ο τερματοφύλακας μας έκανε πάλι καλές αποκρούσεις αλλά στο 59΄νικήθηκε απο τον Βασιλάκη ,που σημείωσε το 1 - 0.
Οι παίκτες αφυπνίστηκαν με το γκολ και ανέβηκαν για να ισοφαρίσουν. ¨Έχασαν ευκαιρίες με τον Καρίβαλλη στο 61΄, στο 65΄και στο 73΄ για να ισοφαρίσει αε 1- 1 ,ο Παντελιδάκης στο 77΄. Μετα την ισοφάριση η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει και έχασε νέα μεγάλη ευκαιρία να προηγηθεί με τον Πλεκιάϊ στο 86΄. Στα τελευταία λεπτά αποβλήθηκε ο Τομάζος της Θύελλας με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Το παιχνίδι έληξε ισόπαλο 1 - 1.
Μπράβο παιδιά! Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την καλή εικόνα που βγάλετε στο γήπεδο. Κρίμα γιατί η βαθμολογική σας θέση δεν απεικονίζει την πραγματική σας αξία. Αξίζατε περισσότερα!!
Η σύνθεση 1. Κασαμπάς Ν. 2. Τέττερης Σ. 3. Σίμος Γ. 4. Κατσαρός Α. (72΄Πλεκιάϊ Σ.) 5. Ψυχιάς Σ. 6. Νούρε Ε. ( 56' Καρίβαλλης) 7. Σταυράκης Α. 8. Τσούχλης Κ. 9. Χασάπης ( 68΄Μπαλλής Ν.) 10. Παντελιδάκης Ι. 11. Μελέκος Π.
Την δεκαοχτάδα συμπλήρωναν οι Ζούντας Χ., Τσαλίκης Ι. , Λύρας Δ. και Βαμβούρης Δ.






