ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ - ΠΑΧ1 2 - 0
Μεγάλη νίκη σήμερα για την ομάδα επί της ΠΑΧ1 με 2 - 0 και πρόκριση στον τελικό του πρωταθλήματος τζούνιορ.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με την ΠΑΧ να έλέγχει την κυκλοφορία της μπάλας και την ομάδα μας προσηλωμένη στα αμυντικά της καθήκοντα.
Όσο περνούσε η ώρα η ομάδα μας ανέβαινε και στο 10΄ σε μια αντεπίθεση ο Καραμανλής έσπασε την μπάλα στο Δ. Ψυχιά που με ωραίο πλασε την έστειλε στα δίχτυα, γράφοντας το 1 - 0. Το γκολ ανέβασε ψυχολογικά την ομάδα που απέκτησε τον έλεγχο του αγώνα και πολύ σύντομα πέτυχε και δεύτερο τέρμα. Ήταν στο 13΄ όταν ο Π. Ψυχιάς μπήκε στην περιοχή της ΠΑΧ σούταρε στη συμβολή των δοκών αλλα στην επιστροφή η μπάλα έφθασε στον Δ. Ψυχιά που από κοντά σημείωσε το 2 - 0.
Οι παίκτες της ΠΑΧ τα έχασαν και μέχρι το τέλος του ημιχρόνου δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν αξιόλογη φάση.
Στο β΄ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε με κύριο στόχο να διαφυλάξει το υπέρ της σκορ. Η ΠΑΧ πίεσε δημιούργησε κάποιες φάσεις αλλά η άμυνα μας τις ανέκοπτε. Ο χρόνος κυλούσε υπέρ της ομάδας μας που με αντεπιθέσεις προσπαθούσε να σημειώσει τρίτο τέρμα. Δημιούργησε κάποιες ευκαιρίες ,που δεν είχαν ευτυχή κατάληξη.
Το τελευταίο σφύριγμα βρήκε τους παίκτες μας αγκαλιασμένους να πανηγυρίζουν την πρόκριση στον τελικό!
Μπράβο παιδιά !! Συγχαρητήρια σε όλους σας , παίκτες και προπονητή!! Πάμε δυνατά και στον τελικό !!
Η ομάδα : 1. Πονηρός Σ. 2, Κανίρης Π. 3. Μπότσας Γ. 4. Μπαμπάκος Σ. 5. Καστερνούδης Δ. 6. Τσοπανομίχαλος Ι. 7. Ψυχιάς Δ. 8. Ψυχιάς Π. 9. Καραμανλής Α. 10. Βάσσης-Κουτσοδόντης Σ. 11. Μεργές Ι. 12. Πετρής Ν. 13. Βασιλάκης Μ. 14. Σταφυλάς Π. 15. Ντετάϊ Α, 16, Κρεατσούλας Μ, 17. Ορφανός Σ. 18. Πουλάκης Ν.
Στον τελικό , που θα γίνει στις 21/6/2015, η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την Ολυμπιάδα/Άγιαξ , η οποία στον άλλο ημιτελικό επικράτησε της ΠΑΧ2 με 2 - 0






